Te hogyan szólítod meg a látogatóid?


▶️ Mikor elindítasz egy honlapot, el kell döntened, hogy hogyan szólítod meg az olvasókat. 👉 A honlapok javarészt, néhány célcsoport kivételével, inkább a tegező viszonyt használják. 👉 Juss dűlőre magadban már az elején, melyik formát választod, mert később átfogalmazni a … Tovább

 

Legyen az oldalad responsive!


▶ De mit is jelent a responsive megjelenés? Röviden megfogalmazva azt, hogy a honlapod grafikája alkalmazkodik az eszközöd ablakának méretéhez, és a lehető legoptimálisabban adja vissza a böngészési élményt. ☝ Mindig olyan sablont válassz az oldalad készítésekor, ami már eleve tudja … Tovább

 

A honlapod főoldala olyan, mint egy hírfal


▶️ A főoldalt mindig úgy kell kezelned, mint egy hírfalat. Kitenni a legfontosabb, naprakész aktualitásodat, ami a honlapodon megtalálható és átirányítani egy gombbal a részletekre a látogatót. Ott már kifejtheted a felvezetett tartalmat aprólékosabban is. ☝️ A főoldal nem önéletrajzi és szakmai … Tovább

 

Legyen hosszú ékezetes magánhangzó a betűkészletedben


▶️ Az ékezetes betűkön még mindig rengeteg oldal készítője elsiklik Szerencsére ez egy gyorsan orvosolható probléma, hiszen a honlapok készítésekor cserélhető a betűkészlet, de mégis bele lehet ebbe a hibába könnyen futni. 👉 Sokszor ez nem jut eszébe főleg azoknak a … Tovább

 

KAPCSOLAT – a honlapod leglényegesebb eleme


▶️ Hogyan kommunikál veled az új ügyfeled, ha nem tud veled kapcsolatot teremteni? ☝️ Ma már annyi lehetőség van, amin gyorsan, egyszerűen elérhetnek a leendő vagy épp a már meglévő ügyfeleid, vásárlóid. ☝️ Rengeteg potenciális lehetőséget hagysz ki, ha nincs szem előtt … Tovább

 

A menü a legfontosabb tartalmakra mutasson


▶️ A menü részbe azok a gombok kerüljenek bele, amelyek a célcsoportodat leginkább érdeklő tartalmakat részletező oldalakra mutatnak. 👉 Legyen benne a hírújságodra, vagyis a főoldaladra mutató gomb, legyen benne egy szakértői cikkekkel, releváns tartalommal megtöltött oldalra mutató gomb, ami lehet a … Tovább